Ford розпочинає виробництво кросовера Puma

Перший з 8 електрифікованих автомобілів, що вийдуть на європейський ринок у цьому році

КЕЛЬН, Німеччина, 14 жовтня 2019 р.  На сучасному заводі Ford у румунському місті Крайова вже розпочалось серійне виробництво інноваційного та електрифікованого нового Ford Puma.

 Новий компактний кросовер Ford, створений у стилістиці SUV, що оснащується високотехнологічним електрифікованим силовим агрегатом на базі технології Ford EcoBoost Hybrid із напругою 48 В, — це перший гібридний автомобіль, який виготовлятиметься в Румунії.

Для забезпечення належного виробництва моделі, яка поєднує в собі ефективність «м’якого» гібрида*, кращий у класі об’єм багажного відсіку та привабливий зовнішній вигляд, компанія Ford додатково найняла 1700 працівників та інвестувала у свій завод у місті Крайова приблизно 200 мільйонів євро, завдяки чому сукупні інвестиції у це підприємство за період із 2008 року сягнули майже 1,5 мільярда євро.

 Новий Ford Puma входить до переліку восьми електрифікованих автомобілів, які компанія Ford у цьому році виведе на європейський ринок. Раніше цього року компанія Ford оголосила, що всі моделі її пасажирських автомобілів матимуть електрифіковану версію з технологією «м’якого» гібриду, повноцінним гібридним приводом, гібридним приводом із заряджанням від мережі або з повністю електричним приводом, що дасть змогу сформувати одну з найширших, у порівнянні з конкуруючими автовиробниками, лінійок електрифікованих машин для європейських клієнтів. Компанія очікує, що на моделі з електрифікованими силовими агрегатами до кінця 2022 року буде приходитися більше половини загального обсягу продажів легкових автомобілів.

 «Новий Puma являє собою наступний етап людиноцентричного підходу компанії Ford до дизайну. Цей автомобіль встановлює нові стандарти якості та технологічності, а також забезпечує отримання традиційно яскравих емоції від кермування, що завжди пропонуються брендом Ford у Європі, — заявив президент дочірнього підприємства Ford of Europe Стюарт Роулі. – Я не маю жодних сумнівів у тому, що Puma знайде багато шанувальників на території всієї Європи».

 На додачу до досконалої технології «м’якого» гібриду, харизматичний новий Ford Puma пропонує привабливі пропорції SUV; універсальний багажний відсік, максимальний об’єм якого становить 456 л, включно з інноваційним рішенням Ford MegaBox; технології, що зміцнюють відчуття впевненості, як-от адаптивний круїз-контроль із функцією Stop-and-Go, системою розпізнавання знаків обмеження швидкості руху Speed Sign Recognition та утримання в смузі руху Lane-Centring, а також преміальні функції забезпечення комфорту, зокрема вперше представлені в цьому сегменті сидіння з підтримкою спини та функцією масажу.

 До переліку особливих моделей входять створена в дусі старовинних традицій Ford Performance спортивна версія Puma ST-Line та висококласна модифікація Puma Titanium X, вперше продемонстрована минулого місяця на автосалоні в м. Франкфурт, Німеччина.

 Новий Ford Puma приєднається до постійно оновлюваної лінійки SUV і кросоверів, що пропонуються компанією Ford на європейському ринку. На заводі Ford у Румунії працюють приблизно 6000 осіб — тут виготовляються нові Ford Puma, а також Ford EcoSport і 11-разовий володар міжнародної премії «Двигун і силовий агрегат року» — 1,0-літровий бензиновий двигун EcoBoost.

 Завдяки початку виробництва нового Puma, наразі завод у Крайові вперше паралельно виготовляє дві лінійки моделей, постачаючи компактні позашляховики та кросовери, що за даними JATO Dynamics** належать до сегменту з найшвидшими темпами зростання в Європі.

Puma 02е.jpg

# # # 

  • Ford EcoSport: викиди CO2— від 110–111 г/км, витрата пального — від 4,2 л/100 км
  • Ford Puma EcoBoost: викиди CO2— від 99 г/км, витрата пального — від 4,3 л/100 км

 * Заявлені рівні витрати пального/енергії, викидів CO2 та запасу ходу під час руху з використанням електропривода вимірюються згідно з технічними вимогами європейських регламентів (EC) 715/2007 і (EC) 692/2008 в останній редакції. Споживання пального та викиди CO2 зазначені для моделей автомобіля, а не для конкретного транспортного засобу. Проведена стандартна процедура випробувань дає змогу здійснювати порівняння між різними типами машин і різними виробниками. Окрім паливної економічності автомобіля, на рівень витрати пального/енергії, викидів CO2 й запас ходу під час руху з використанням електропривода впливає техніка кермування, а також інші нетехнічні чинники. CO2 є головним парниковим газом, що впливає на глобальне потепління.

 Починаючи з 1 вересня 2017 року, деякі нові автомобілі проходять процедуру сертифікації за всесвітньою узгодженою процедурою випробувань транспортних засобів малої вантажності (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP) згідно з вимогами європейського регламенту (ЄС) 2017/1151 в останній редакції, що передбачає новий, більш реалістичний порядок визначення показників витрати пального та рівня викидів CO2. Із 1 вересня 2018 року розпочався процес переходу з нового європейського їздового циклу (NEDC) на процедуру WLTP. На етапі поступової відмови від використання NEDC буде здійснюватися зворотна кореляція отриманих за процедурою WLTP показників споживання пального та викидів CO2 по відношенню до стандарту NEDC. Через зміну деяких елементів тестування можуть спостерігатися деякі відхилення від попередніх показників паливної економічності та рівня викидів — тобто показники споживання пального та рівня викидів CO2 для одного й того самого автомобіля можуть відрізнятися.

 ** Результати JATO Dynamics засновані на інформації, наданій JATO Consult — власною консалтинговою службою компанії.  Показники визначені на основі даних для 27 країн Європи. Для отримання додаткової інформації перейдіть за посиланням www.jato.com.

 

Open Chat